خبرگزاری فارس: شرکت در انتخابات واجب دینی، اسلامی و عینی است

عضو مجمع علمای جهان اسلام: شرکت در انتخابات واجب دینی، اسلامی و عینی است

عضو مجمع علمای جهان اسلام با بیان اینکه شرکت در انتخابات واجب دینی، اسلامی و عینی است، گفت: کاندیداها آنچه را که قانون اجازه داده است به مردم قول دهند و از قول‌هایی که در آینده و در صورت رای آوردن قادر به انجام آن نیستند پرهیز کنند.

ماموستا عابدنقیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار کرد: منشأ حرکت‌های اسلامی در جهان، نظام مقدس اسلامی ایران است و برای ادامه حرکت‌های دینی و اسلامی در جهان، حضور در پای صندوق‌های اخذ رای تثبیت‌کننده این حرکت‌ها است.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت در انتخابات، واجب دینی، اسلامی و عینی است و هر اندازه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد دشمنان مایوس‌تر خواهند شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس اسلامی از بدو پیروزی انقلاب سر دشمنی را با مردم ایران اسلامی آغاز کردند، تصریح کرد: دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات توطئه‌های زیادی را از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون طراحی و اجرا کرده‌اند.

نقیبی ادامه داد: امروز بر هر مسلمان شیعه و سنی واجب است در انتخابات شرکت کنند و با شرکت خود در این انتخابات حساس نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

این حقوقدان و عضو مجمع علمای جهان اسلام افزود: امروز آمریکا، اسرائیل، انگلیس و نوکر سرسپرده آنان کشور عربستان، دست به دست هم داده‌اند تا مردم ایران اسلامی را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی دلسرد کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای به زانو درآوردن دشمنان و ثابت کردن این مهم که با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب هنوز هم پیرو خط ولایت هستیم و همواره توصیه‌های امام راحل را در سینه داریم، باید در این انتخابات سرنوشت‌ساز حضوری گسترده داشته باشیم.

نقیبی با اشاره به فرموده‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، افزود: بر همه ما در هر مذهب و قومیتی واجب است در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در جهان به ویژه در خاورمیانه دارای اقتدار سیاسی، نظامی و اجتماعی است و همین موضوع دشمنان را کلافه کرده است و برای به وحشت انداختن هر چه بیشتر دشمنان باید متحد شد و در انتخابات حضور جدی‌تر داشته باشیم.

نقیبی شرکت در انتخابات را تعیین سرنوشت هر ملتی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول عمر با برکت این نظام اسلامی در تمام انتخابات‌‌ حضوری جدی و گسترده داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود همچون حضوری که در راهپیمایی 22 بهمن داشتند، در انتخابات هفتم اسفند نیز حماسه دیگری را تکرار خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما مردم کردستان‌ در کنار سایر هموطنان ایرانی در انتخابات هفتم اسفند شرکت خواهیم کرد و بار دیگر عشق و علاقه خود را به ولی امر مسلمین جهان و امام راحل نشان خواهیم داد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توصیه کرد، آنچه را که قانون اجازه داده است به مردم قول دهند و از قول‌هایی که در آینده و در صورت رأی آوردن قادر به انجام آن نیستند، پرهیز کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 5 فروردين 1395برچسب:, | 19:26 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=